Laden…

Veelgestelde vragen

  • All
  • Bestellen
  • Betalen
  • Ophalen & bezorgen
  • Stoomgoed

De online-bezorgdienst van Palthe Amsterdam is op dit moment alleen nog actief in bepaalde delen van Amsterdam. Wij zijn zijn druk bezig met uitbreiden en hopen snel in heel Nederland te kunnen bezorgen. Momenteel zijn wij actief in Amsterdam, op de volgende postcodes:

  • 1011 – 1019
  • 1051 – 1059
  • 1071 – 1079
  • 1091 – 1094
  • 1096 – 1098

Oftewel overal binnen de ring: Amsterdam WestAmsterdam OostAmsterdam Zuid en natuurlijk Amsterdam Centrum.

Binnenkort gaan wij ook uitbreiden naar andere steden en postcodes

Dat is uiteraard niet de service die wij willen leveren. Onze excuses hiervoor! Laat ons weten wat je mist via [email protected] en we gaan er zo snel mogelijk voor je achteraan.

Wij werken samen met Byondo, een premium delivery organisatie voor dit soort speciale diensten. Maar wees ook zeker niet verrast als je ons zelf aan de deur treft. Persoonlijk contact met onze klanten vinden we heel belangrijk.

Je kleding kan alweer binnen 48 uur thuis worden afgeleverd. Voor woningtextiel en speciale artikelen duurt het soms wat langer. Dan staat dit ook vermeld bij het bestelformulier. Bij vragen, kun je ons altijd bellen.

Heb je onze koerier gemist? Dan ligt er een briefje op de deurmat waarop staat wanneer de koerier weer langs komt. Komt het aangegeven moment niet uit? Neem dan contact op met de koeriersdienst om een nieuw ophaal- of bezorgmoment in te plannen. 

Als je een kledingstuk of een ander product hebt dat niet op de lijst staat neem dan even contact met ons op – [email protected]

We doen uiteraard ons uiterste best om je spullen met de grootste zorg te behandelen. Mocht er onverhoopt toch iets mis gegaan zijn, neem dan contact met ons op. Dan lossen we het gezamenlijk op. Het is vaak handig om ook een foto te maken van de beschadiging.

Jazeker. Palthe Amsterdam is lid van de NETEX, de Nederlandse Vereniging van textielreinigers. Wij onderschrijven voor al onze dienstverlening aan consumenten de algemene leveringsvoorwaarden zoals door de NETEX bepaald voor al haar leden. Kijk op onze pagina met ‘Algemene Voorwaarden’

Wij proberen altijd zo goed mogelijk op te letten of er vlekken in de kleding zitten die gereinigd moeten worden. Een notitie over de specifieke vlek is prettig. Laat deze achter bij de bestelling. Vlak voor het definitief maken van je bestelling is er ruimte voor notities. We zijn gespecialiseerd in vlekken verwijderen. Dat geeft helaas geen garantie dat alle vlekken eruit komen. Maar wel dat we er alles aan zullen doen.

Je kleding wordt gewassen door echte professionals. Onze mensen bedienen al jaren meerdere 5 sterren hotels van Hilton tot aan het Conservatorium Hotel of de Grand. En de 5 sterren service die de gasten van deze hotels eisen, is nu ook beschikbaar voor jou.

Als je problemen hebt met inloggen of het plaatsen van een bestelling ligt dat vaak aan de webbrowser Safari op de iPhone. Vaak kan dit probleem worden verholpen door het cachegeheugen te legen. Dit kan door het volgen van de volgende stappen: Instellingen – algemeen – gebruik – beheer opslag – safari – websitedata – verwijder alle data. Als dit het probleem niet verhelpt, kun je altijd even contact met ons opnemen.

Na het invullen van je gegevens krijg je de mogelijkheid om een notitie voor de stomerij achter te laten

Als je een kledingstuk bent vergeten aan te geven of er is iets anders fout gegaan bij de bestelling kan je ons altijd een mail sturen ([email protected]) of bellen.

Dat kan altijd gebeuren. Je kunt het beste even bellen, mailen of chatten met de klantenservice en afstemmen wat we het beste kunnen doen.

Dat ligt er een beetje aan hoever je in het proces zit. Heel vaak kan het wel. En kun je het beste even bellen met de klantenservice of een mail sturen naar [email protected]

Na je bestelling ontvang je een hoes waarin je je kleding kunt stoppen.

We hebben niet zozeer een minimum bedrag per bestelling. Maar het is wel zo dat de kosten voor de bezorging bij bestellingen onder 25 euro geheel worden doorberekend. Tussen 25 euro en 50 euro wordt maar een deel doorbelast. Boven de 50 euro bezorgen we gratis. Kijk anders even op onze pagina met ‘prijzen’.

Op het moment ondersteunen wij betalingen via iDeal.

Als je problemen hebt met inloggen of het plaatsen van een bestelling ligt dat vaak aan de webbrowser Safari op de iPhone. Vaak kan dit probleem worden verholpen door het cachegeheugen te legen. Dit kan door het volgen van de volgende stappen: Instellingen – algemeen – gebruik – beheer opslag – safari – websitedata – verwijder alle data. Als dit het probleem niet verhelpt, kun je altijd even contact met ons opnemen.

Na het invullen van je gegevens krijg je de mogelijkheid om een notitie voor de stomerij achter te laten

Als je een kledingstuk bent vergeten aan te geven of er is iets anders fout gegaan bij de bestelling kan je ons altijd een mail sturen ([email protected]) of bellen.

Dat kan altijd gebeuren. Je kunt het beste even bellen, mailen of chatten met de klantenservice en afstemmen wat we het beste kunnen doen.

Dat ligt er een beetje aan hoever je in het proces zit. Heel vaak kan het wel. En kun je het beste even bellen met de klantenservice of een mail sturen naar [email protected]

Na je bestelling ontvang je een hoes waarin je je kleding kunt stoppen.

We hebben niet zozeer een minimum bedrag per bestelling. Maar het is wel zo dat de kosten voor de bezorging bij bestellingen onder 25 euro geheel worden doorberekend. Tussen 25 euro en 50 euro wordt maar een deel doorbelast. Boven de 50 euro bezorgen we gratis. Kijk anders even op onze pagina met ‘prijzen’.

Op het moment ondersteunen wij betalingen via iDeal.

De online-bezorgdienst van Palthe Amsterdam is op dit moment alleen nog actief in bepaalde delen van Amsterdam. Wij zijn zijn druk bezig met uitbreiden en hopen snel in heel Nederland te kunnen bezorgen. Momenteel zijn wij actief in Amsterdam, op de volgende postcodes:

  • 1011 – 1019
  • 1051 – 1059
  • 1071 – 1079
  • 1091 – 1094
  • 1096 – 1098

Oftewel overal binnen de ring: Amsterdam WestAmsterdam OostAmsterdam Zuid en natuurlijk Amsterdam Centrum.

Binnenkort gaan wij ook uitbreiden naar andere steden en postcodes

Dat is uiteraard niet de service die wij willen leveren. Onze excuses hiervoor! Laat ons weten wat je mist via [email protected] en we gaan er zo snel mogelijk voor je achteraan.

Wij werken samen met Byondo, een premium delivery organisatie voor dit soort speciale diensten. Maar wees ook zeker niet verrast als je ons zelf aan de deur treft. Persoonlijk contact met onze klanten vinden we heel belangrijk.

Je kleding kan alweer binnen 48 uur thuis worden afgeleverd. Voor woningtextiel en speciale artikelen duurt het soms wat langer. Dan staat dit ook vermeld bij het bestelformulier. Bij vragen, kun je ons altijd bellen.

Heb je onze koerier gemist? Dan ligt er een briefje op de deurmat waarop staat wanneer de koerier weer langs komt. Komt het aangegeven moment niet uit? Neem dan contact op met de koeriersdienst om een nieuw ophaal- of bezorgmoment in te plannen. 

Als je een kledingstuk of een ander product hebt dat niet op de lijst staat neem dan even contact met ons op – [email protected]

We doen uiteraard ons uiterste best om je spullen met de grootste zorg te behandelen. Mocht er onverhoopt toch iets mis gegaan zijn, neem dan contact met ons op. Dan lossen we het gezamenlijk op. Het is vaak handig om ook een foto te maken van de beschadiging.

Jazeker. Palthe Amsterdam is lid van de NETEX, de Nederlandse Vereniging van textielreinigers. Wij onderschrijven voor al onze dienstverlening aan consumenten de algemene leveringsvoorwaarden zoals door de NETEX bepaald voor al haar leden. Kijk op onze pagina met ‘Algemene Voorwaarden’

Wij proberen altijd zo goed mogelijk op te letten of er vlekken in de kleding zitten die gereinigd moeten worden. Een notitie over de specifieke vlek is prettig. Laat deze achter bij de bestelling. Vlak voor het definitief maken van je bestelling is er ruimte voor notities. We zijn gespecialiseerd in vlekken verwijderen. Dat geeft helaas geen garantie dat alle vlekken eruit komen. Maar wel dat we er alles aan zullen doen.

Je kleding wordt gewassen door echte professionals. Onze mensen bedienen al jaren meerdere 5 sterren hotels van Hilton tot aan het Conservatorium Hotel of de Grand. En de 5 sterren service die de gasten van deze hotels eisen, is nu ook beschikbaar voor jou.

We gebruiken cookies om uw ervaring op onze website te verbeteren. Door deze website te bekijken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
WhatsApp chat

Het product is toegevoegd aan uw wasmand.

Meer toevoegen Bekijk wasmand